Doorgaan naar hoofdcontent

5 Huisdieren die geesten hebben gezien.

5 Huisdieren die geesten hebben gezien.
5 Huisdieren die geesten hebben gezien.

Vele van ons geloven dat sommige wezens gevoeliger zijn voor het paranormale.
Zo beginnen kleine baby's plots te huilen...
...Kindjes die niet meer durven slapen en nog veel meer...

Maar vele geloven ook dat huisdieren geesten kunnen zien.
En voor ik begin met de video's te bespreken wil ik eerst zelf iets vertellen...

...Ik zelf geloof zeer sterk dat huisdieren geesten kunnen zien...

Waarom...? Vele weten dit misschien niet maar wij hebben een tijd in een ander huis gewoond...
Maar in dat huis spookte het... Kranen gingen van zelf aan... Deuren vlogen dicht zonder enige vorm van tocht of wind.
Objecten vielen enzovoort...

Ik was toen nog een heel bang persoon en hilarisch genoeg had ik toen net paranormal activity gezien... Ja ik weet dat deze film nep is! Maar daar ziet de hond een geest...
En die begint meteen te blaffen... Wat mij gerust stelde.

Dus iedere x als mijn hond blafte voor niets wist ik dat ik niet alleen was...
Maand van de superheld

1. De hond Bossy.

Bossy is een lieve hond die dapper over zijn baasje waakt.
Echter liggen ze te slapen 's nachts (in de eerste clip) tot de hond iets ziet.
Hij word alert en uiteindelijk begint hij te grommen en te blaffen.

Hij ziet duidelijk iets en wil meteen zijn baasje beschermen en op de hoogte brengen.

De hond reageert meerdere keren op paranormaliteit aangezien honden niet snel alert worden als hun baasje iets specifieks doen.
Echter kunnen honden getrained worden maar zelf geloof ik zeer sterk dat dieren het vermogen hebben om geesten te zien.

Maar wat denk jij?

Denk jij dat de hond gewoon zo goed getrained is en getriggered word door iets verklaarbaar?
Of ziet de hond echt het paranormale en verdedigd hij gewoon zijn baasje?
Maand van de superheld

2. Kat versus geest?

Voor we verdergaan met de bespreking van de video wil ik je er op attent maken dat de maker van deze video hier een trauma aan heeft opgedaan.
Vanaf nu slaapt hij ook met de lakens over zijn hoofd en heeft psychische hulp.

In deze video zien we een kat die gefixeerd is op iets en het lijkt haar uit te dagen want ze volgt het.
Zelf heb ik een kat en ik heb mijn kat dit nog nooit zien doen.

Ze volgt wat ze ziet en hangt uiteindelijk aan de deur.

Zelf zegt de maker dat hij op een gegeven moment een lichtpuntje door de televisie zag gaan.
Alsof iets aan 't reizen was en de televisie gebruikte als middel om te reizen.

Anderen zeggen dat de kat gewoon normaal doet.
Waar ik het niet helemaal mee eens ben.
Ja katten kunnen gek doen en leuk spelen maar ze fixeren zich dan niet zo op één punt alsof ze iets volgen.

Mijn kat bijvoorbeeld loopt wel rond maar als ik beweeg let ze meteen op mij.
Als ik mijn camera naar d'r richt merkt ze dit meteen.

Wat denk jij?
Maand van de superheld

3. Een hond die blaft naar niets?

De maker van deze video is sceptisch en denkt zelf eerder dat de hond niets speciaal zag.
Dat ze gewoon raar deed.
De beschrijving luid dan ook dat ze dit moest posten van vriendin op zoek naar een antwoord.

Ze zegt dan ook zelf in de beschrijving dat ze sceptisch is.

In de video daar in tegen zie je een hond die heel alert aan het blaffen is.
Ze volgt iets en houd het in 't oog.
De maker zegt dat er niets is maar dat stelt de hond niet gerust.

De hond blijft blaffen.

Vele denken dan ook dat het iets kwaadaardig is aangezien de hond zo aangedaan is van de aanwezigheid.
Ze lijkt er gewoon niet van af te wijken.

Dus ziet deze hond echt een geest? Is het iets kwaad of iets goed?
Wat denk jij dat het is?
Of is deze video vals? En het niet waard om te kijken?
Maand van de superheld

4. Extreem bang!

Deze video is zowel zeer fascinerend als angstaanjagend!
Voor zij die een hond hebben is het geen geheim dat hondjes van koekjes houden.
Zeker van honden koekjes... En als een hond niet getraind is zal hij de koek snel opeten.

En zelfs als honden getraind zijn kunnen ze hun ogen er vaak niet van af houden!
Ook als het baasje dan zegt dat ze het mogen opeten doen ze dit.

Maar in deze video??? Zit de hond te kijken naar een plaats terwijl hij beeft van angst.
Je kan de hond echt zien beven. Het baasje neemt een koekje voor de hond en zegt "hier, eet je koekje". Omdat hij ziet dat de hond oprecht bang is.

Hier wordt 't baasje ook nerveus van dus hij besluit te gaan kijken maar ziet niks.

De hond daar in tegen blijft toch gefixeerd naar een specifiek punt.
Het baasje besluit dan het koekje dichter te schuiven en nogmaals te zeggen dat hij / zij zen koekje mag opeten.

Maar de hond reageert niet op zijn baasje.

Hij blijft gefixeerd op dat ene punt... Bevend van angst.
Is hier een logische verklaring voor??? Wat denk jij.
Maand van de superheld

5. De geest die met de hond speelt?

Zoals met iedere video in deze post is het huisdier bang van iets.
Het ziet iets en blijft gefixeerd.
Het kijkt en is vrij bang maar niet bang genoeg om niet nieuwsgierig te zijn.

Tot zijn aandacht plots naar de kast gaat.

Zijn aandacht is op de kast gevestigd, tot er plots een bal onder de kast vandaan komt.
Echter is dit niet perse zo indrukwekkend want er zijn een aantal mogelijkheden.

Bij deze video heb ik echter wel mijn bedenkingen aangezien de hond al snel naar de kast gaat.
Als er een geest zou zijn zou hij in minder dan een seconde naar moeten zijn.
Echter praten we over paranormaliteit dus dan is het niet raar als dat ook mogelijk is.
Maand van de superheld



Reacties

Populaire posts van deze blog

5 spooklocaties in België

5 Spooklocaties in België. Het is ons bekend dat geesten territoriaal zijn... Ze hangen vaak vast aan mensen of locaties en zijn vaak niet van plan om zomaar weg te gaan. We proberen ze dan ook vaak op te zoeken en bereiden ons nodig voor. We weten dan ook vaak niet waarom deze huizen bezeten zijn... Waarom net daar...  Waarom gaan ze niet gewoon opzoek naar hun rust?  Toch blijven we ze op te zoeken... Vaak zijn we ons berust dat ze daar rond zwerven maar dat houd ons niet tegen. Nee, wij blijven opzoek naar paranormale verschijningen zodat we dit kunnen onderzoeken en uiteindelijk verslag kunnen brengen. Voor jullie heb ik dan ook onderzoek gedaan... Ja hoor! Vandaag gaan we het hebben over 5 spooklocaties in België... 1. Het sas van Gent. (Nederland) Het sas van Gent was ideaal voor ghost hunters...  Het word gezegd dat tijdens de eerste wereldoorlog een Duitse soldaat werd geëlektrocuteerd. Wat vaker in die tijd werd gedaan... Tijdens de oorlog

Wat zijn Orbs.

Wat zijn Orbs.   We zijn vaak opzoek naar een antwoord op één van de belangrijkste vragen van het leven. Wat gebeurt er als we doodgaan. Is er een hemel of eindigen wij in een duisternis waar we niets zijn? Mijn moeder geloofde in een interessante theorie die ik onlangs ironisch genoeg terug zag in een film. Zij gelooft dat wij allen een sprankje energie zijn afkomstig van een grote bron energie. Deze bron is God en schiet constant energie af. Wij zijn dus een deel van God... Als wij dood gaan keren we dan ook terug naar die bron. Om dan opnieuw te beginnen. Zelf ben ik niet religieus maar dit vond ik dan wel één van de meest unieke theorieën die mij wel lag. Zelf kan ik niet geloven in een hemel... Een paradijs waar iedereen rust en vrede kent. Simpelweg omdat ons ras... De mens... Geen vrede kent. Wij zijn egoïstische wezens en zullen bewust of onbewust altijd streven naar meer. Orbs daar in tegen zijn een fascinerende wending en misschien zelf

5 Geesten vastgelegd op camera

5 Geesten vastgelegd op camera. Het paranormale is jarenlang een heel breed gediscussieerd onderwerp geweest. Zelfs de dag van vandaag zijn er veel mensen die twijfelen of het al dan wel echt is. Het is voor sommige zo wonderbaarlijk dat ze het niet kunnen geloven... ...Misschien komt dit ook door de hoeveelheid valse informatie die het internet rondgaat... Er zijn veel youtubers die hun ervaringen vervalsen voor meer views. Views zijn voor hun inkomen wat ervoor zorgt dat ze heel gemotiveerd zijn. Vandaag... Zijn jullie de jury! Ja, jullie mogen uitzoeken of de volgende video's al dan niet vals zijn... 1. De Wingate hotel geest. Als er in een hotel iets mis gaat moeten ze een bepaalde protocol volgen. Horen ze geluiden, ook al zijn het vreemde geluiden mogen ze nog altijd niet zomaar binnen komen. Echter wanneer dit protocol niets uitmaakt... ...En ze denken dat er iemand in gevaar kan zijn geld dit protocol niet meer... Op 14 september 2